2013. március 25., hétfő

Remélem, még nem ment ki a divatból ...


… a húsvéti képeslap. Úgyhogy neki is álltam, és egyik hétvégén sorozatgyártásba kezdtem. Mindenféle prospektusokból vágtam  ki a különböző méretű tojásokat, nyuszikat és pillangószárnyakat.
Már az is jó játék volt, amíg keresgéltem az újságokban, hogy mit tudok belőle felhasználni. A nyuszik kivételével negatív sablonokat készítettem, így jól láttam a minták elheyezkedését a formákon.

Utána még izgalmasabb rész jött. A már kivágott formákat kellett összeválogatni egymáshoz és a képeslap alaphoz.  Jó mulatság volt.
A ragasztáshoz az új felfedezésemet, a GlueRollert használtam. Ezzel a kis csodával tényleg gyerekjáték a ragasztás. Nagyon tetszik.
És íme, az elkészült képeslapok egy része:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése