2013. március 26., kedd

Jöjjön a tavasz!


Igaz, hogy amikor nekiláttam a virág hajtogatásnak, még csak február volt, de az is igaz, hogy a kiskertem sarkában már virított a hóvirág.
Szóval joggal reménykedtem (és reménykedem) benne, hogy a tavasz már itt áll a küszöbön.
Gyorsan össze is rajtam hát a tavaszi ajtódíszemet. Nem kellett hozzá más, mint színes papír, körző, olló, ragasztó, sok türelem a hajtogatáshoz, és végül néhány gomb a felerősítéshez.

Minden virághoz 6 kört vágtam ki, és az alábbi minta alapján hajtogattam meg őket:
www.ludwigbaehr.de

A második kereszthajtással csak a fél körcikket negyedeltem, így a szirmok szép gömbölyűek maradtak a végére. Hat sziromból ragasztottam egy-egy virágot - de már ötből is szépen mutat.


A raffiából font copf ismét jó szolgálatot tett, erre kerültek fel a virágok tarka összevisszaságban. Előlről egy szines gyöngy, hátulról gomb segített az odaerősítésben.



És így mutat az ajtón:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése